pondělí 2. května 2011

T-34/76 "Jaroš"

     
V časopise Modelář č.5/2010 byl publikován článek mapující historii a varianty tanku T-34/76 mod.1942/43 . Součástí tohoto článku byla i rekonstrukce tanku ze stavu čs brigády pojmenovaného "Jaroš" . Ihned po přečtení jsem byl rozhodnut , že ho musím postavit .
Pro stavbu jsem si vybral stavebnici f. Zvezda , která nabízí požadovanou variantu tohoto tanku .
Stavební postup si můžete přečíst v novém čísle časopisu Modelář č. 4/2011 .
 

                            













5 komentářů:

  1. Výborné!
    Jen by mě zajímalo, jestli skutečná barva je taková do žluta jako na fotkách bez podstavce, nebo jako na posledním obrázku.
    Nevezmeš ho vyvenčit teď do Kopřivnice?

    OdpovědětVymazat
  2. Pridávam sa ku gratulantom! Chcel by som takto vedieť stavať, ale na to si pár rokov buď počkám, alebo sa to nenaučím nikdy (pričom ja sa priakláňam k druhej verzií). Článok je veľmi dobre spracovaný, fajná inšpirácia.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím pánové .
    Děkuji za komentáře .

    Matěji . Skromnost stranou . Ty umíš stavět a mnohem lépe než já .

    Petře skutečný odstín je někde mezi . Záleží na momentálním světle .

    OdpovědětVymazat
  4. Jak článek v Modeláři tak model samotný je excelentní, navnadil si mne natolik, že jsem své rozestavěné téčko od Zvezdy (ale 1/72) začal překopávat taky na Jaroše.
    Jinak tvoje patina techniky je vynikající, sám bych rád podobnou dělal na svých modelech, líbí se mi technika, kde je vidět, že tank už má něco za sebou a ty máš tuto stránku zmáknutou na výbornou s pochvalou.

    OdpovědětVymazat
  5. Síro, paráda, opravdu moc super. Doufám že někde uvidím na živo :-D :-D . . . . kdybych tak dělal jako ty :-( . . .

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

McLarem MP4/1B GP Belgie 1982, 3D tisk v měřítku 1/20

 Další dokončený projekt.  McLaren MP4/1B v měřítku 1/20 kompletně zpracovaný 3D technologií. Původně bylo v plánu použít barvy Gravity, ale...